خوب باید بگم

بهار نوین

در بهار عشق غوطه ور شو

خوب باید بگم

با عرض معذرت اومدم بگم اگه یه کم دیر دیر اومدم ازم دل خور نشیدخوب من همتونو دوست دارماماااااااااااا خوب درس و دانشگاه و کلاس شروع شده و نه اینکه من بچه درس خونخوب قصد ازدواج که ندارم  باید درس بخونم مگرنه فردا دخمل بی سواد رو کسی نمیخواد بعد مامانم باید ترشی هفت ساله بگیره همهتونو دوست دارم حتما برام نظر بذارید مگرنه دغ میکنم هردفعه که میام نظرات شماها رو نمیبینم  از غصه میرم یه گوشه میشینمدوستوووووووووووووووون دارررررررررررررررررم



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت13:44---17 مهر 1390

میلاد رضای خدا مبارک باد !


بشار
ساعت10:18---14 مهر 1390

خدایا !

دستهایت را بگشا

بگذار حس هم آغوشی را با تو تجربه کنم

بگذار گرمای تنت، یخهای وجودم را آب کند

بگذار یکی شویم

عطشم را تو سیراب کن

دستهایت را بگشا

و بگذار

در آغوش امنت آرام بگیرم ...



بشار
ساعت10:37---13 مهر 1390

همیشه دوستت دارم ...




بشار
ساعت10:36---13 مهر 1390

از بوی نارنجی پیراهنت

تاب می‌خورم

بی‌تاب می‌شوم

و دنبال دست‌هایت می‌گردم

در جیب‌هایم

می‌ترسم گمت کرده باشم در خیابان

به پشت سر بر می‌گردم

و از تنهایی خودم وحشت می‌کنم

بی تو زندگی کنم

یا بمیرم؟

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

بی تو زندگی کنم

یا بميرم؟

همین که باشی

همین که نگاهت ‌کنم

مست می‌شوم

خودم را می‌آویزم به شانه ی تو

با تو بمیرم

یا بخندم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ این مطلبو در چهار شنبه 13 مهر 1385برچسب:, ساعت 10:7 کی زحمتشو کشیده بهار |